101 JAAR JONG

Samen maken wij de toekomst

Een echte Maaskant

In september 2020 verhuizen we naar ons nieuwe pand (een echte “Maaskant” van de meest productieve architect ooit van Rotterdam, alsmede van de Euromast) aan de Schiehaven in Rotterdam. Een Rotterdams industrieel monument dat we maximaal herstellen naar originele toestand met een duurzame hoogwaardige installatie. Ambitieus als we zijn, voegen we een compleet circulaire stalen/glazen doos van 700 ton en 800 m2 toe om voldoende plezierige werkruimte te creëren waar we straks met alle VORMERS onze toekomst gaan vormgeven.

Nijntje Hotel te Utrecht; constructie nieuwbouw van hout (CLT).

Betaalbaar en duurzaam

En dan het coronavirus met de dramatische gevolgen voor de gezondheid en het leven van veel mensen en met de verwachting dat dit virus ook economisch grote gevolgen heeft. Dit gaat ook onze branche treffen en dit gaat ook ons als VORM pijn doen. Uiteraard doen we er alles aan onze medewerkers gezond aan het werk te houden, alle mogelijke maatregelen zijn getroffen. En natuurlijk laten wij als VORM'ers onze creativiteit en aanpassingsvermogen zien. Betaalbaar, duurzaam en voorzieningen in je eigen buurt worden nog belangrijker dan ze al waren. Daar gaan we voor en daar zijn we voor.

“Natuurlijk laten wij als VORM'ers onze creativiteit en aanpassingsvermogen zien”

Ons jubileum

Uiteraard blikken we ook met groot genoegen terug op ons 100-jarig bestaan in 2019. De feestjes waren geslaagd met drie maal mooi weer en meer dan duizend gasten en één maal het ijs waar onze medewerkers en hun kinderen hun schaatskunsten konden vertonen. Ontdek de grote, kleine en de belangrijkste gebeurtenissen uit de rijke geschiedenis van het familiebedrijf VORM.

“Een stempel drukken op het Nederlandse landschap. Dat doet VORM, al meer dan honderd jaar”.

“We staan te springen om ook de komende 100 jaar samen te vormen”